浪尖上的舟

Restless - Audrey Assad

sweetest:

喜欢这沉静的歌喉,温暖舒心,似充满光和热,普照内心。引用网易云的评论“透过白云,穿过蓝天,越过星辰,我将怀着最大的善意看待这世界。”


歌词:

You dwell in the songs that we are singing
我们唱着圣歌,赞颂着主
Rising to the Heavens, rising to Your heart, Your heart
圣歌传入天堂,传达到主
Our praises filling up the spaces
天堂被我们的祈祷声包围
In between and frailty and everything You are
主的生活也被它们所占据
You are the keeper of my heart
主啊,你就是我的归宿
And I'm restless, I'm restless
从前我无所归依

'Til I rest in You, 'til I rest in You
如今终尘埃落定
I'm restless, I'm restless
从前我无所归依
'Til I rest in You, 'til I rest in You
如今终尘埃落定
Oh God, I wanna rest in You
主啊,我会一直虔诚
Oh, speak now for my soul is listening
我会用心聆听,主的指示
Say that You have saved me, whisper in the dark
主的暗中细语,将我救赎
'Cause I know You're more than my salvation
主对我而言远不止是救赎
Without You I am hopeless, tell me who You are
没有主,我永远无所适从
You are the keeper of my heart
主啊,你就是我的归宿
You are the keeper of my heart
你是我的归宿
And I'm restless, I'm restless
从前我无所归依
'Til I rest in You, 'til I rest in You
如今终尘埃落定
I'm restless, I'm restless
从前我无所归依
'Til I rest in You, 'til I rest in You
如今终尘埃落定
I wanna rest in You
主啊,我会一直虔诚
Still my heart hold me close
内心深处总有声音在呼喊
Let me hear a still small voice
终于我听到了细微的声响:
Let it grow, let it rise
让它茁壮,让它生长
Into a shout, into a cry
成为呐喊,成为高唱
Still my heart hold me close
内心深处总有声音在呼喊
Let me hear a still small voice
终于我听到了细微的声响:
Let it grow, let it rise
让它茁壮,让它生长
Into a shout, into a cry
成为呐喊,成为高唱
And I'm restless, I'm restless
从前我无所归依
'Til I rest in You, let me rest in You
如今终尘埃落定
I'm restless, so restless
从前我无所归依
'Til I rest in You, 'til I rest in You
如今终尘埃落定
Oh God, I will rest in You
主啊,我会一直虔诚


评论

热度(130)