浪尖上的舟

Tears In Heaven - Andrew Johnston

sweetest:

Andrew Johnston的歌声纯净甜美。1994出生在苏格兰,13岁参加Britain's got talent《英国达人》节目,6岁时他被选入他家乡的卡莱尔大教堂唱诗班,现在是领唱,非同凡响!


歌词:

Andrew Johnston-Tears Heaven
Would you know my name
是否记得我名字
If I saw you in heaven?
如果相遇在天堂
Would it be the same
是否还是旧模样
If I saw you in heaven?
如果相遇在天堂
I must be strong
我要坚强

And carry on
一如既往
Cause I know I don't belong
因为我懂,我并不属于
Here in heaven
这天堂
Would you hold my hand
是否还会牵我手
If I saw you in heaven?
如果相遇在天堂
Would you help me stand
是否还会伴我走
If I saw you in heaven?
如果相遇在天堂
I'll find my way
找寻方向
Through night and day
日夜不停
Cause I know I just can't stay
因为我懂,我不能留在
Here in heaven
这天堂
Time can bring you down
时光让人生感伤
Time can bend your knees
时光让人跪求降
Time can break your heart
时光让人心欲碎
Have you begging please
苦苦乞求,
Begging please
苦苦乞求
Beyond the door
门外世界
There's peace I'm sure
一片安详
And I know there'll be no more
我深知,不再有泪
Tears in heaven
洒落天



评论

热度(55)