浪尖上的舟

Officially Missing You - Jayesslee

sweetest:

喜欢这对姐妹的演绎,温婉的声线,很清新,惊艳中有份惊喜!


歌词:

All I hear is raindrops
我听到的都是雨落的声音
Falling on the rooftop
打在房顶上
Oh baby tell me
噢宝贝告诉我
why'd you have to go
你为什么要离开我
Cause this pain I feel
因为这痛苦
It wont go away
实在驱之不散

And today
如今
I'm officially missing you
我是真的想你了

I thought that from this heartache
我还以为心痛过后
I could escape
我可以逃离
But I fronted long enough to know
但是面对了这么久
There ain't no way
发现毫无办法
And today
今天
I'm officially missing you
我正式地想念你

Oh

can't nobody do it like you
没有人像你
Said every little thing you do
说的每件你做的小事
Hey baby say it stays on my mind
嘿宝贝它仍留在我心中
And I,
现在的我
I'm officially
动了真格

All I do is lay around
我所做的一切都是在边际徘徊
Two years full of tears
两年时光充满泪水
From looking at your face on the wall
只要看到墙上你的照片
Just a week ago you were my baby
一周前你还是我的宝贝
Now I don't even know you at all
现在我竟完全不认识你
I don't know you at all
彻底陌生
Well I wish that you would
我希望你能
call me right now
就现在给我打电话
So that I could get through to you somehow
好让我能了解你
But I guess it's safe to say baby
但是我觉得还是这样说比较安全宝贝
safe to say
这样说比较安全
That I'm officially missing you
我是真的想念你

Oh

can't nobody do it like you
没有人像你
Said every little thing you do
说的每件你做的小事
Hey baby say it stays on my mind
嘿宝贝它仍留在我心中
And I,
现在的我
I'm officially
动了真格
Well I thought I could
我还以为我会
just get over you baby
忘记你
But I see that's something
但是我知道有些事情
I just can't do
我无法做到
From the way you would hold me
从你搂我的方式
To the sweet things you told me
到你对我说的甜言蜜语
I just can't find a way
我就是不能
To let go of you
将你忘记

Oh

can't nobody do it like you
没有人像你
Said every little thing you do
说的每件你做的小事
Oh.... it stays on my mind
它仍留在我心中
And I,
然而我
I'm officially missing
真的想你了
You.........
想你了
Yeah.......
是的

All I hear is raindrops
我听到的都是雨声

And I,
然而我
I'm officially missing
真的想你了
you..........
想你了


评论

热度(78)