浪尖上的舟

500 miles - The Brothers Four

sweetest:

温暖的歌声来自The Brothers Four(四兄弟演唱组),一首老歌,网友今天推荐,感谢!曾推荐过女声版,今天换作男声,感觉又不同。宁静的夜晚可以这样安静度过,流金岁月永远值得怀念!

The Brothers Four(四兄弟演唱组)是美国老牌民谣乐队之一,他们的音乐是美国音乐中的永恒经典。

歌词:

If you miss the train I'm on
如果你错过了我坐的那班火车
You will know that I am gone
你应明白我已离开
You can hear the whistle blow a hundred miles
你可以听见一百里外飘来的汽笛声
A hundred miles, a hundred miles
一百里,一百里
You can hear the whistle blow a hundred miles
你可以听见一百里外飘来的汽笛声
Lord, I'm one, Lord, I'm two
上帝啊,一百里,二百里

Lord, I'm three, Lord, I'm four
上帝啊,三百里,四百里
Lord, I'm 500 miles away from home
上帝啊,我已离家五百里
Away from home, away from home
离开家,离开家
Lord, I'm 500 miles away from home
上帝啊,我已离家五百里
Not a shirt on my back
我衣不遮体
Not a penny to my name
我身无分文
Lord, I can't go back home this a-way
上帝啊,我不能这个样子回家
This a-way, this a-way
这个样,这个样
Lord, I can't go back home this a-way
上帝啊,我不能这个样子回家
If you miss the train I'm on
如果你错过了我坐的那班火车
You will know that I am gone
你应明白我已离开
You can hear the whistle blow a hundred miles...
你可以听见一百里外飘来的汽笛声


评论

热度(59)