浪尖上的舟

Home - Michael Bublé

你牙齿里有棵青菜:

一首《Home》来自加拿大著名流行爵士乐歌手&影视演员Michael Bublé,作为中秋之夜的晚安曲送给大家~成熟迷人的嗓音和炉火纯青的唱功,温柔如阳光般融化着冰封寒冷的心,带我回家~我想回家,现在就启程,今晚就到家~凉月秋风夜如水,现在我想对着明月许个愿望,要爸妈年轻,等我回家~

Home         Michael Bublé

Another summer day
又一个夏天
Has come and gone away
来了又走
In Paris or Rome...
无论在巴黎或是罗马
But I wanna go home
我只想回家
...uhm Home
嗯 回家
May be surrounded by
尽管四周

A million people I
人群围绕
Still feel all alone
我仍感到孤单
Just wanna go home
我只想回家
I miss you, you know
亲爱的 我想你 你是知道的
And I've been keeping all the letters
我保留着所有
That I wrote to you,
写给你的信
Each one a line or two
每一行 每一个字
I'm fine baby, how are you?
亲爱的 我很好 那你呢
I would send them but I know that
我想把这些信寄给你 但我知道
It's just not enough
这远不够
My words were cold and flat
我的语言平淡无奇
And you deserve more than that
你应得到的远不址这些
Another aeroplane, another sunny place,
又一个机场 又一个沐浴阳光之地
I'm lucky I know
我很幸运 我知道
But I wanna go home
但我只想回家
I got to go home
我得回家
Let me go home
让我回家
I'm just too far from where you are
因为 我离你如此遥远
I wanna come home
我想回家
And I feel just like I'm living
我感觉仿佛我过着
Someone else's life
别人的生活
It's like I just stepped outside
总感觉我似乎置身其外
When everything was going right
哪怕事事皆顺利
And I know just why
我知道为何
You could not come along with me
你不能与我同行
This was not your dream
因为那不是你的梦想
But you always believed in me...
然而你一直相信我
Another winter day
又一个冬天
Has come and gone away
来了又走
In either Paris or Rome
无论在巴黎还是罗马
And I wanna go home
我只想回家
Let me go home
让我回家吧
And I'm surrounded by
尽管四周
A million people I
人群围绕
I still feel alone
我仍感到孤单
Let me go home
让我回家
I miss you , you know
我想你 你知道的
Let me go home
让我回家吧
I've had my run
我在奔跑
Baby I'm done
宝贝 我已经在路上
I gotta go home
我要回家
Let me go home
让我回家
It'll all be alright
一切都会好的
I'll be home tonight
今晚我会到家
I'm coming back home
我就要回家了


评论

热度(29)